Cookies
Ovaj sajt koristi "cookies" koji nam pomažu da Vam pružimo bolje iskustvo prilikom posete prezentacije.
Prihvati i nastavi

Novi Audi A7 Sportback: Sportsko Audi lice luksuzne klase

2017-10-23

preuzeto sa www.audi.rs

  • Coupe sa četvoro vrata naglašava progresivnost dizajna i tehnologije
  • Potpuno digitalni kontrolni sistem, sveobuhvatna povezivost i mild-hybrid tehnologija
  • Gran Turismo sa unapređenim upravljanjem i većom udobnošću na dužim putovanjima

 

Ingolstadt, 19. oktobra 2017. - A7 Sportback u velikoj meri predstavlja novi Audi dizajnerski izražaj i ispunjava dizajnersko obećanje koje je dato dizajnerskim studijama prologue. Što se tiče progresivnosti, ovaj coupe sa četiri vrata postavlja standarde u luksuznoj klasi. Naglašava novi Gran Turismo stil, sa svojim dinamičnim linijama, sistemom digitalizacije, sportskim iskustvom vožnje i raznovrsnim prostornim konceptom.

 

Dinamika u najlepšem izdanju: dizajn spoljašnjosti

Spoljašnji dizajn modela A7 Sportback predstavlja odraz novog dizajnerskog izražaja koji je Audi predstavio sa studijom prologue a svoju je proizvodnu premijeru doživeo je u novom modelu Audi A8. Velikim površinama, oštrim ivicama i zategnutim, atletskim linijama, A7 iz svakog ugla signalizira dinamiku i progresivnost.

Spreda, Singleframe rešetka hladnjaka - šira i niža nego kod modela Audi A8 - uska prednja svetla, hrabro oblikovani otvori za vazduh i niski prednji kraj od prvog pogleda stavljaju akcenat na sportsku notu jednog GT modela. Prednja svetla su dostupna u tri varijante. Kod srednjeg i najvišeg paketa opreme, svetlonosni potpis je posledica digitalizacije: 12 susednih svetlosnih segmenata razdvojenih uskim razmacima podsećaju na binarne znake 0 i 1. U najvišem paketu ugrađuju se HG Matrix LED prednja svetla sa Audi laser light tehnologijom.

Audi A7 Sportback je atletska skulptura sa dugačkim poklopcem motora i velikim međuosovinskim razmakom. Naglašene konture ističu točkove, koji mogu imati prečnik do 21 inča, koji podsećaju na Audi quattro gene. Ovi geni određuju proporcije karoserije vozila. Silueta je definisana dinamičnom linijom krova, koja se oštro spušta prema zadnjem kraju. Četiri broja definišu sportski karakter ovog velikog coupea: dugačak je 4.969 milimetara, ima međuosovinski razmak od 2.926 milimetara i širok je 1.908 milimetara, ali ima visinu od samo 1.422 milimetra.

Kao i kod prethodnog modela, zadnji kraj je zasečen kao kod jahte. Dugi poklopac prtljažnika završava se izvučenom, zakrivljenom konturom iz koje se iznad 120 km/h automatski izvlači integrisani spojler. Tanka svetlonosna traka - dizajnerski pečat koja je zajednički za sve Audi vrhunske modele - pridružuje se zadnjim svetlima koja su napravljena od 13 vertikalnih segmenata. Kada se vrata otključaju i ponovo zaključaju, zadnja i prednja svetla upale se u obliku brzih svetlonosnih animacija, ističući dinamiku ovog velikog coupea i kada miruje. Progresivni spoljni dizajn novog modela AudiA7 Sportback ukrašen je hromiranim detaljima. Ponuda boja uključuje 15 nijansi, od kojih je osam novih. Opcioni S line spoljni dizajnerski paket dodatno ukrašava izgled, sa modifikacijama prednje maske i prednjih otvora za vazduh, pragova i prednjih i zadnjih difuzora. Oni su izvedeni u sjajnoj crnoj boji i više su naglašeni.

Dizajn izložbenog automobila u proizvodnji: unutrašnjost

Unutrašnjost na jedinstveni način stapa dizajn i tehnologiju. Unutrašnjost novog Audija A7 Sportback oduševljava svojom futurističkom salonskom atmosferom. Njegov svedeni, čisti dizajnerski izražaj temelji se na jedinstvenoj ravnoteži napetosti i smirenosti. Vodoravne linije i uglađena komandna tabla obezbeđuju osećaj prostranosti. Centralna konzola usmerena je prema vozaču, ističući sportski karakter Gran Turismo modela. Unutrašnji koncept karakterišu četiri ključne vrednosti: progresivnost, sportska nota, intuitivnost i prefinjenost. Sve boje, materijali presvlaka i umetaka ističu novu estetiku, od osnovne varijante do dizajnerskih paketa, S line sportskog paketa i posebno prefinjene Valcona kože. Opcioni paket ambijentalnog osvetljenja prati konture unutrašnjosti i pritajeno ističe prostor.

Gornji 10,1-inčni ekran (u kombinaciji sa MMI navigation plus sistemom)  postavljen je prema vozaču. Sa svojom optikom crnog monolita i okvirom od grafitno sivog aluminijuma, kad se ugasi skoro da nestaje u prednjoj tabli. Korisnički interfejs ekrana prikazuje se čim se automobil otvori. U skladu sa unutrašnjim dizajnom, izgled je sveden i sažet. Sav prikazani sadržaj na ekranu može se brzo primetiti. 

Kontrola dodirom prstiju: MMI sistem osetljiv na dodir i online kontrola glasovnim komandama

Novi Audi A7 sistemski nastavlja strategiju digitalizacije pokrenutu modelom A8. Unutrašnja arhitektura savršeno se stapa sa novim Audi MMI sistemom osetljivim na dodir i taktilnim kontrolnim konceptom, koji zamenjuje rotaciono dugme i konvencionalne komande i kontrole iz prethodnog modela sa dva velika ekrana osetljiva na dodir visoke rezolucije.

Vozač kontroliše informaciono-zabavni sistem preko gornjeg ekrana. Ugrađen na asimetričnu konzolu središnjeg dela, 8,6-inčni donji ekran omogućuje pristup klima uređaju i funkcijama udobnosti kao i unos teksta.

Audi nudi opcioni head-up ekran koji bitne informacije projektuje na vetrobransko staklo. MMI navigation plus sistem takođe uključuje Audi virtualni kokpit sa 12,3-inčnim ekranom.

Na dodir osetljivi MMI sistem uključuje haptički i akustični povratni signal i intuitivan je za upotrebu kao pametni telefon. Kad prstom aktiviraju neku funkciju, korisnici kao potvrdu čuju i osećaju odziv. Sa svojom logičnom i ravnom strukturom interfejsa, sistem omogućava brzi pristup raznim funkcijama vozila a može se prilagoditi zahvaljujući podesivim i pomičnim komandama za omiljene funkcije.

Opciona glasovna kontrola u novom modelu Audi A7 Sportback omogućava još praktičniju upotrebu. MMI navigation plus sistem, prirodne glasovne komande, pitanja i komande obrađuje na dva načina - uz pomoć informacija spremljenih u samom vozilu i detaljnijom analizom iz cloud servisa.

Potpuno povezani za više praktičnosti i sigurnosti: informacije i zabava i detalji povezivanja

Sa svojom sveobuhvatnom povezivošću, Audi A7 je savršeno opremljen za vožnje na duge staze. Kupcima nudi više praktičnosti, sigurnosti i opcija individualizacije. Ovaj Gran Turismo nudi jednaku ponudu informacijsko-zabavnih i sistema povezivanja kao Audi A8. Do sedam vozača može snimiti svoje omiljene postavke u individualne korisničke profile. Može se prilagoditi do 400 različitih parametara. Proširena je ponuda Audi connect online usluga. Dodatne stavke uključuju prepoznavanje saobraćajnih znaka i informacije o opasnostima preko car-to-X usluga koje koriste inteligenciju Audi voznog parka.

Novi A7 Sportback standardno se oprema MMI radio sistemom; MMI navigation i MMI navigation plus dostupni su kao opcija. Tu je i ponuda četiri audio sistema. Najvši nivo, Bang & Olufsen Advanced Sound System, i na zadnjm sedištima obezbeđuje fascinantan 3D zvuk.

Inteligentni i praktični: Audi AI sistemi

Tasterom AI vozač aktivira Audi AI pilot za daljinski upravljano autonomno parkiranje i Audi AI pilot za daljinski upravljano autonomno parkiranje u garaži, koji će u nekom trenutku biti dostupni u 2018. godini. Ovi sistemi autonomno manevrišu A7 Sportback u i iz parking mesta ili garaže. Vozač pre pokretanja ove funkcije preko myAudi aplikacije na svom pametnom telefonu može izaći iz automobila. Za nadzor manevra vozač mora pritisnuti i držati Audi AI taster sve vreme. Centralni kontrolni sistem pomoći vozaču (zFAS) kombinuje podatke iz sofisticiranog seta senzora kako bi kontinuirano izračunavao sliku okoline. U zavisnosti od nivoa opreme, to može uključivati do pet radarskih senzora, pet kamera, 12 ultrazvučnih senzora i laserski skener.  

Osim Audi AI sistema, novi A7 Sportback uključuje ukupno 39 sistema pomoći vozaču koji olakšavaju vožnju i upravljanje. Podeljeni su u tri paketa: Audi AI paket parkiranja (postepeno uvođenje od početka 2018.), City assist paket sa novim sistemom pomoći na raskrsnicama, i Tour assist paket. Ovaj zadnji uključuje funkcije kao što je asistent u efikasnoj vožnji koji olakšava stil vožnje sa ciljem smanjenja potrošne goriva kao i  prilagodljivi asistent u vožnji (ADA) koji nadograđuje rad adaptivnog tempomata (ACC) sa korisnim intervencijama u upravljaču kako bi vozilo ostalo u kolovoznoj traci. Svi sistemi pomoći vozaču uključuju poboljšane kontrolne mehanizme.

Upravljanje i udobnost na dugim putovanjima: šasija

Novi A7 dodatno proširuje svoju sintezu sportske note i udobnosti. Opcioni dinamički sistem upravljanja svim točkovima, novi elektronski program kontrole šasije (ECP) - centralni kontrolni sistem šasije - i nadograđeno vazdušno vešanje čine ga još agilnijim, oštrijim i udobnijim. A7 je zahvaljujući tome savršeni Gran Turismo: dinamičan i agilan na vijugavim putevima, ali udoban tokom dugih vožnji autoputem.

Mnogi aspekti prednje i zadnje osovine razvijeni su od početka. Standardni progresivni sistem upravljanja, čiji opšti sportski prenosni odnos je sada još direktniji što se više okreće upravljač, uključuje novi koncept za intenzivne povratne informacije sa puta. Ugrađene iza velikih točkova - do 21 inča i dimenzije guma 235/55 - sa poboljšanom udobnošću kotrljanja, nalaze se disk kočnice sa aluminijumskim fiksnim čeljustima i diskovima prečnika do 400 milimetara. Kupci mogu birati između četiri varijante vešanja: konvencionalno vešanje sa čeličnim oprugama, sportsko vešanje koje karoseriju spušta za 10 milimetara, sistem sa elektronski kontrolisanom tvrdoćom i samo-nivelišuće prilagodljivo vazdušno vešanje.

Vrhunska inovacija povezana sa šasijom je dinamičko upravljanje svim točkovima. Ovaj sistem kombinuje direktni, sportski odziv upravljanja sa visokim nivoom stabilnosti, rešavajući konflikt između agilnosti i udobnosti. Prenosni odnos upravljanja menja se kao funkcija brzine između 9,5:1 i 16,5:1 uz pomoć aktivnih intervencija upravljanja na prednjoj i zadnjoj osovini. Na prednjoj osovini sistem zupčanika sa istezanjem metala koristi se za dopunu tih intervencija kao odgovor na pokrete upravljačem. Na zadnjoj osovini vretenasti pogon zakreće zadnje točkove do 5 stepeni. Pri malim brzinama okreću se suprotno od smera okretanja prednjih točkova kako bi se dodatno povećala agilnost ovog velikog coupea prilikom parkiranja ili gradske vožnje. To skraćuje krug okretanja za 1,1 metar. Pri 60 km/h i više, zadnji točkovi se okreću u istom smeru kao i prednji kako bi se poboljšala stabilnost po pravcu i olakšala promena kolovoznih traka. 

Opcioni sportski diferencijal dodatno poboljšava upravljanje. Aktivno raspodeljuje pogonski moment između zadnjih točkova, dopunjujući quattro pogon na sva četiri točka. Kao i dinamičko upravljanje svim točkovima, kontrola tvrdoće i prilagodljivo vazdušno vešanje, sportski diferencijal je integrisan u kontrolnu funkciju elektronske kontrole šasije (ECP). Kako bi se maksimizovala preciznost ovi sistemi su usko umreženi. Vozač može koristiti Audi drive select sistem kako bi aktivirao različite profile vožnje koji uključuju više istaknutu razliku između udobnosti i sportske note nego kod prethodnog modela.

Široko korišćena elektrifikacija: mild-hybrid sistem za veću udobnost i efikasnost

Svi motori u modelu A7 Sportback standardno se opremaju novim mild-hybrid sistemom (MHEV) za veću udobnost i efikasnost. Uz dva V6 motora, ovaj sistem koristi 48-voltni primarni električni sistem. Remenski alternator starter (BAS) radi zajedno sa litijum-jonskom baterijom i postiže performanse obnavljanja kinetičke energije kočenja do 12 kW. Pri brzinama između 55 i 160 km/h, ovaj coupe sa četiri vrata može krstariti u slobodno kretajućem režimu sa ugašenim motorom koji se može brzo upaliti preko Bas sistema.

Start-stop funkcija je značajno proširena i sada se aktivira pri 22 km/h. U kombinaciji sa standardnom prednjom kamerom, motor se ponovo predvidljivo pali dok vozilo miruje čim vozilo ispred počne da se kreće. U stvarnim uslovima vožnje, MHEV tehnologija smanjuje potrošnju goriva do 0,7 litara na 100 kilometara.

Koncept karoserije: Coupé, limuzina i Avant sve u jednom

A7 Sportback kombinuje najbolje od svih svetova kada se radi o dinamičnim sveobuhvatnim predispozicijama za posao i rekreaciju. Nudi dizajn coupea, prostranost limuzine i raznovrsnost Avant varijante. Unutrašnji koncept modela A7 Sportback impresionira sa više prostora i udobnijim sedenjem uprkos dinamičnoj liniji krova. U poređenju sa prethodnim modelom, unutrašnja dužina povećana je za 21 milimetar, čime se dobilo više prostora za kolena putnika na zadnjoj klupi. Putnici pozadi mogu uživati i u većem prostoru za glavu. U odnosu na prethodni model povećana je i širina utovara i sada iznosi 1.050 milimetara.

U vrhu ponude su potpuno nova sedišta koja se mogu nameštati u svim smerovima, a prednja sedišta uključuju provetravanje i masažu. Konfiguracija sa individualnim zadnjim sedištima (alternativa: 2+1 klupa) nudi mnoštvo prostora i udobnosti. Nove tehnološki napredne opcije čine život u modelu Audi A7 Sportback još udobnijim i praktičnijim.

Karoserija, koja uključuje kompozitnu konstrukciju od čelika i aluminijuma, gde su velike spoljne komponente napravljene od aluminijuma, ključni je faktor za poboljšano upravljanje i veću udobnost. Ovaj coupe sa četiri vrata postiže visoke ocene u smislu krutosti karoserije, aeroakustike i aerodinamike.

Unaprijeđeni panoramski stakleni krov sa posebno velikim staklenim površinama u kabinu pušta više svetlosti. Grejano vetrobransko staklo i brisači sa integrisanim mlaznicama dodatne su opcije za veću praktičnost.

Uprkos istaknutim dinamičnim linijama, prtljažnik ima osnovni kapacitet od 535 litara. Njegova zapremina raste na 1.390 litara sa preklopljenim zadnjim sedištima. Prtljažnik je tako optimizovan da horizontalno stanu dve torbe za golf - dodatno na opcioni rezervni točak. Opcioni senzorski kontrolisani poklopac prtljažnika se otvara i zatvara automatski pokretom noge.

Novi Audi A7 Sportback će sići sa proizvodnih linija fabrike Neckarsulm i pojaviti se na Nemačkom tržištu krajem fenbruara 2018.

Cookies
Ovaj sajt koristi "cookies" koji nam pomažu da Vam pružimo bolje iskustvo prilikom posete prezentacije.
Prihvati i nastavi