-
Pretraga
Pravilno postupanje u slučaju udesa
Saobraćaj i broj vozila na putevima Srbije u stalnom je porastu. U takvim uslovima ni najbolje osiguranje ne može da spriječi udese. Sa Audi savjetnikom "Pravilno postupanje u slučaju udesa" želimo da Vam u slučaju nezgode na najbolji način pomognemo. Uz našu pomoć naćićete najvažnije informacije o pravilnom postupanju na mjestu udesa. Molimo Vas, odštampajte ovaj savjetnik i sačuvajte ga u pregradi za rukavice.
Korak po korak
1. Obezbjedite mjesto udesa
Uključite sva četiri migavca, navucite sigurnosni prsluk (uvijek ga držite u kabini
vozila!), nakon toga postavite sigurnosni trougao (vidi tačku 2).
2. Postavljanje sigurnosnog trougla
Označite mjesto nezgode crvenim sigurnosnim trouglom na zakonski propisanoj
udaljenosti od vozila tako da se može lako uočiti.
3. U slučaju povrede putnika obavezno obratiti pažnju
na sledeće:
Pružiti prvu pomoć - počnite sa mjerama za spašavanje života. Obavestite hitnu
pomoć i policiju!
Kao informacija, hitan poziv mora da sadrži sledeće:
- šta se desilo?
- gdje je mjesto udesa?
- kada je došlo do udesa?
- koliko povrijeđenih ima?
- ko zove?
Hitni pozivi:
- Policija 122
- Hitna pomoć 124
- Vatrogasci 123
- Hitan poziv širom Evrope 112
Dalje zbrinjavanje povređenih
4. Šta činiti kod materijalne štete
Dajte učesniku u udesu Vaša dokumenta o vozilu na uvid.
Zajedno sa učesnikom u udesu napravite zapisnik i obojica ga potpišite (bez
svaljivanja krivice, već jednostavnu reprodukciju dešavanja radi bržeg regulisanja
štete).
5. Dokazni materijal
Snimite mjesto udesa. Ukoliko ima svjedoka, zapišite njihova imena i adrese.
Pozivom na broj 0800 099 999 dobićete pomoć 24 časa na dan.
Audi Garancija mobilnosti dobija se automatski i besplatno kupovinom novog vozila. Ona važi već od isporuke Vašeg vozila. Njeno važenje se automatski produžava, takođe bez dodatnih troškova, ukoliko se servisiranje vozila obavlja shodno propisima proizvođača - a u slučaju udesa Garancijom mobilnosti su pokrivene sledeće stavke!