-
Pretraga
Sportske performanse i progresivan luksuz
Fokusiran na dinamičnu estetiku
Audi e-tron GT quattro u unutrašnjosti pruža visok nivo svakodnevne upotrebljivosti u kombinaciji sa najvišim kvalitetom.
Ikona dizajna usmerena ka budućnosti
Audi e-tron GT quattro temelje električne mobilnosti nepogrešivog Audi DNK.
Proširen osećaj prostranosti
Panoramski stakleni krov sa sjajnom staklenom površinom enterijeru daje osećaj prostranosti.
Iz strasti nastaje napredak
U fabrici električnog Gran Turisma u Böllinger Höfe u Nackarsulma spajaju se ljubav, preciznost i kvalitet.
Snaga
350
kW
Ubrzanje (0–100 km/h)
4,1
Sec
Punjenje
800
Volt
Ideje stvaraju budućnost
Proporcije Gran Turisma - veliki točkovi, široki trag, ravna silueta: ovde se spaja sportski duh sa svakodnevnom upotrebljivošću. Skulpturalni dizajn karoserije naglašava snagu i performanse.
Impresivni detalji
Aerodinamični oblici postaju funkcionalni detalji. Od otvora za vazduh, aktivne aerodinamike sa preklopnim otvori ma za vazduh za kočnice i hladnjake do zadnjeg spojlera koji se proteže u više faza.
Svetlosni stav
Opciona Matrix LED glavna svetla sa Audi laserskim svetlom su elementarni sastavni deo progresivnog dizajnerskog izražaja. Upečatljiv je markantni svetlosni potpis sa plavim X elementom u sredini.
Animirana svetlosna traka
Ukrasna svetlosna traka sa zadnje strane prostire se celom širinom vozila i dinamički se menja od linije u samom središtu do sve većih segmenata kako se ide prema spoljnim ivicama što modelu e-tron GT daje moćan izgled.
Nova sloboda
Panoramski stakleni krov otvara horizont prema Vašem suvozaču i obezbeđuje svetliju iprozračniju unutrašnost.
Ključni podaci: 4 vrata, 5 mesta za sedenje
Audi e-tron GT quattro demonstrira napredak u svakom pogledu. Zrači sportskim duhom, visokim kvalitetom i komforom. Prednja sportska sedišta plus sa integrisanim naslonima za glavu pružaju kroz bočne podrške izrazito dobro držanje u zavojima i prilikom sportske vožnje.
Digitalizacija po meri
Uživajte u navigaciji, komunikaciji ili bogatoj ponudi Infotainmenta. Sve uz pomoć jednog upravljačkog koncepta.
Održiva budućnost
Dizajneri su se odlučili za upotrebu održivih materijala u unutrašnjosti vozila. Enterijer je u potpunosti opremljen bez korišćenja kože.
Fascinantan upravljački koncept
Funkcionalni centar je postavljen u sredinu ispred, vidljivo je prilagođen vozač i okružen središnjokm konzolom i kokpitom sa ekranima osetljivim na dodir.
Zadnji red za sedenje
Izražena zadnja sedišta sa dodatnom opcijom sedenja u sredini naglašavaju sportski karakter.
Punjenje u novoj dimenziji
Visokonaponska 800V litijum-jonska baterija kapaciteta od 86 kWh (neto) omogućava domet do 487 kilometara (prema WLTP-u) a može da se napuni izuzetno brzo zahvaljujući tehnologiji od 800 V.
100 km dometa napunjeno za
ca. 5
Min.
Punjenje baterije do 80 %
22,5
Min.
Domet (WLTP)
487
km
Brzo punjenje
Svoje performanse Audi e-tron GT quattro dokazuje i kod punjenja: za ca. 5 minuta možete da napunite svoje vozilo za sledećih 100 km voćnje. Za 22,5 minutabaterija može da se napuni od 5% do ca. 80%.
Punjenje kod kuće
Audi e-tron GT može standardno da se puni sa 11 kW AC, što omogućava punjenje prazne baterije tokom noći. Opciono punjač za 22 kW pojeviće se ubrzo nakon uvođejna na tržište.
Punjenje van kuće
Kupci u Evropi mogu da koriste usluge punjenja koja trenutno uključuje 200.000 javnih stanica za punjenje. Na raspolaganju su im pogodniji uslovi mreže za brzo punjenje Ionity na području cele Evrope.
Nova interpretacija Audi quattro
Električni pogon na sve točkove reguliše raspodelu obrtnog momenta između osovina - kontinuirano, potpuno varijabilno i unutar nekoliko hiljaditih delova sekunde. quattro princip pogona na sva četiri točka koji je Audi uveo na tržište pre više od 40 godina predstavlja se na novom, fascinantnom tehnološkom nivou.
Zvuk modela e-tron GT quattro
Funkcionalni i atraktivni - točkovi
Opcioni, aerodinamično optimizovani točkovi zaokružuju celokupni efikasni a istovremeno funkcionalni koncept vozila.
Doživljaj vožnje za sva čula - videti, čuti i osetiti
Zavisno od situacije u vožnji, moguće je aktivno podešavanje aerodinamike - otvora za hladni vazduh i zadnjeg spojlera.
Strast do najsitnijih detalja
Kombinovana potrošnja električne energije u kWh/100 km: 19,6-18,8 (NEFZ); 21,6-19,9 (WLTP); CO₂-emisija kombinovano¹ in g/km: 0. A
Od 1. septembra 2017 nova vozila prolaze širom sveta usaglašenu metodu ispitivanja za putnička i laka komercijalna vozila (World Harmonised Light Vehicle Test Procedure, WLTP), nova, realnija metoda ispitivanja za merenje potrošnje goriva i CO2 emisije. Od 1. septembra 2018. WLTP je zamenio prethodne metode ispitivanja, (novi evropski ciklus vožnje NEDC). Tokom ove prelazne faze u WLTP, NEDC vrednosti su i dalje zakonski obavezujuće. Zbog realnijih uslova testa, izmerene vrednosti nakon WLTP, potrošnja goriva i emisija CO2 u mnogim slučajevima su veće od NEDC vrednosti. Više informacija o WLTP pogledajte na www.audi.at/kundenbereich/audi-service/umwelt-technik/wltp ili kod ovlašćenih dilera.